Panas Video Azmin Kutuk Anwar..!

Agen BandarQ
1.bpspot/-cGFJjz8GBpc/W-2S2BaUIEI/AAAAAAAAifo/pG-18YWQfDgFdfNDQIMGoEpQhegHescswCKgBGAs/s1600/lembu%2Bgemok.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Nampaknya perpecahan dalam PKR sudah dihentikan di bendung..! Pergeseran antara team Anwar dan Azmin bahwasanya telah menimbulkan parti mata lebam ni dah terbelah dua..! pecah belah..! 

Walaupun episod baling kerusi sudah berlalu, namun kesan lebam dan bisul di kalangan ahlul bahlul tetap panas dan mendidih..! Itu lantaran satu team kata dah menang, satu team kata undi dia hilang berbelas riban..! Itu maknanya pecah teruk..! pecah berantakan..!

Setelah di 'warning' oleh Anwar, Azmin tampil dengan mengatakan...
Calon timbalan presiden PKR Mohamed Azmin Ali menyalahkan media kerana silap melaporkan kemenangan ia pada pengundian parti yang gres berakhir.
"Itu kerana kesilapan pihak media memberi laporan yang tidak tepat.
"Saya tidak pernah claim victory sehingga pihak JPP mengumumkan secara rasmi.
"Kalau saudara melihat tweet saya, saya sekadar menyatakan Alhamdulillah dan saya syukur saya berterima kasih kepada anggota parti yang berjaya meneruskan kegiatan reformasi tulen.
"Di mana yang saya claim victory, cuma mungkin ada pihak yang tersilap dalam buat laporan saya maafkan,ΓÇ¥ kata ia pada sidang akhbar selepas merasmikan kongres cowok dan perempuan PKR yang ke-13 malam ini.
Pada Ahad lalu, Azmin menciptakan ciapan Twitter berikut:
"Alhamdulillah dan syukur. Terima kasih kepada semua anggota KEADILAN (PKR) yang bersama membingkai muafakat untuk meneruskan kegiatan reformasi tulen."
Azmin patuh peraturan JPP
Selanjutnya, Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail dikala diminta mengulas mengenai laporan info mengenai pihak yang telah merayakan kemanangan dalam pemilihan, ia menjawab: ΓÇ£Alhamdulillah, saya tak tahu la macam mana (tetapi) kita belum hingga ke penghujung pemilihan.ΓÇ¥
ΓÇ£Ala kadang kala orang macam excited, seronokkan,ΓÇ¥ katanya.
Bagaimanapun, Azmin menegaskan ia tetap mematuhi mekanisme dan peraturan pemilihan parti.
"Saya berharap lain kali berhati-hati dalam menciptakan laporan. Kerana saya tetap mematuhi mekanisme dan peraturan parti dan kita menyerahkan kepada Jawatankuasa Pemilihan PKR (JPP) untuk melakukan kiprah mereka. 
"Selesai proses ini niscaya JPP akan umumkan," jelasnya.
malaysiakini/news/452089">baca lanjut disini
Teringat dulu dia orang edit video Azmin belasah Anwar kaw kaw..! Cer tengok kat bawah tu..!
Kelakar kan..! Dulu edit la...sekarang agak agak macam mana korelasi dia dua orang ni???
Lu Fikir La Sendiri!!!

Comments

Popular posts from this blog

Icerd Jangan Beri Hindraf Bedebah Menguasai Negara Ini..!

Prk Dun Rantau Apa Nasib Umno..!

Saman Menyaman Membawa Bencana..!